HK

HK

pátek 1. července 2016

Tak ódeesácký soudruh Zahradník NEZKLAMAL. Dokonce došlo i na význam "jejich" oblíbeného slova DEMAGOGIE.



Dnešní hlasování o budoucnosti národních parků se nekonalo. Dvouhodinová debata dovedla Poslaneckou sněmovnu tak akorát k přerušení jednání a stanovení nového data - 13. července 2016. "Stranický" projev ódeesáka Zahradníka, kandidáta na jihočeského hejtmana, naleznette ZDE, či v několika ukázkách níže. Nevíte kdo mu to píše?!?

P.S. Doporučuji číst pouze s prázdným žaludkem!


<My jsme mnozí z nás potkávali v minulých dnech, když jsme přicházeli do Sněmovny, na Malostranském náměstí stánek hnutí DUHA. Ten stánek byl vyzdoben přitažlivými obrázky přírody. Většinou to tedy byla příroda šumavská. Je to příroda půvabná, malebná. Já jsem se setkal s případem, když jsem na tom stánku nějaké minuty, možná desítky minut, strávil, že přicházeli lidé a ptali se, říkali - já sem jdu podpořit tu zelenou Šumavu, kde mám podepsat ty archy, jdu podpořit ty šumavské obce, aby zůstala zelená. Ale já musel říci: Víte, paní, kde jste? Tady nejste u stánku šumavských obcí, tady jste u stánku hnutí DUHA, které má na svědomí to, že dnes Šumava z 20 % je uschlá. Zažil jsem případ, kdy pán, který podepsal, po několika otázkách, které jsme spolu probrali, svůj podpis z listiny škrtl. Ano, tito lidé samozřejmě sice argumentují ve prospěch dobrého zákona o národních parcích, ale mají tím na mysli zákon o Šumavě, který bude vyhovovat jim, jejich zájmům, jejich pojetí ochrany přírody.>

<Názory naopak těch, kteří podporují bezzásahovost, se zakládají na názorech jiné skupiny vědců, kterou zase reprezentuje pan docent Hruška, který říká opak, který říká: nejlepším zadržovatelem vody v lese je suchý strom. Je to věc, která je samozřejmě zpochybňována. Tak jako pan docent Hruška zpochybňuje tvrzení pana docenta Pokorného a jemu příznivých vědců, tak naopak pan docent zpochybňuje velmi výrazně, kvalifikovaně tvrzení pana docenta Hrušky. Nesmíme tedy věřit jenom jednomu podání vědecké pravdy, nesmíme věřit jenom tomu, co říká skupina vědců, kteří jsou shromážděni kolem docenta Hrušky.>

<Dámy a pánové, já samozřejmě vím, že je to věc, která je pro nás možná, pro mnohé, konfliktní, ale přesto se připojuji k té výzvě Jihočeského kraje, která byla naprosto jednoznačná - prosba o zamítnutí. Pokud by k tomu nedošlo, prosím tedy o podporu mých pozměňovacích návrhů. Děkuji za pozornost.>

Žádné komentáře:

Okomentovat